جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: دشمن همیشه درصدد ضربه‌زدن است پیام تبریک شی جین‌پینگ به پوتین اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است جشن گرامیداشت روز دختر؛ «دختران آرمانی» | رئیس‌جمهور: دختران امروز آینده‌سازان و نقش‌آفرینان کشور هستند وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول مهم است | آخرین اخبار از صدور گواهینامه موتور برای بانوان سخنگوی دولت: برخی چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با امروز مقایسه نشود، دست به فضاسازی می‌زنند دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم | جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود گزارش دیوان محاسبات درباره عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است ویدئو | جنگنده‌های اسرائیل محل استقرار چادر‌های آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند زارع‌پور: آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور رسید مقاومت فلسطین با نیرو‌های اشغالگر در شرق رفح درگیر شد امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس دائمی و حل مساله در غزه فراهم است
سرخط خبرها

محدودیت‌های کرونایی در کره شمالی پایان یافت

  • کد خبر: ۱۲۱۰۳۳
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
محدودیت‌های کرونایی در کره شمالی پایان یافت
چند روز بعد از آنکه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اعلام پیروزی در برابر کرونا را اعلام کرد، پیونگ یانگ محدودیت های کرونا از جمله استفاده از ماسک را لغو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA)گزارش داد که محدودیت‌های ویروس کرونا کاهش یافت زیرا بحران بهداشت عمومی ایجاد شده در کشور به طور کامل خنثی شده است و کل کشور در کوتاه‌ترین زمان به سرزمینی پاک و عاری از ویروس بدخیم تبدیل شد.

براساس این گزارش، با توجه به اینکه کل کشور به منطقه عاری از اپیدمی تبدیل شده است مرحله استفاده از ماسک اجباری در همه مناطق به جز مناطق خط مقدم و شهرها و شهرستان های مرزی لغو شده است.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پنجشنبه گذشته در نبرد علیه ویروس کرونا اعلام پیروزی کرد و دستور داد اکثر تمهیدات مقابله با این ویروس که از ماه مه در این کشور وضع شده بود، لغو شوند.

کیم همزمان با لغو اکثر تمهیدات ضد کرونایی گفت که کره شمالی باید سپر قوی ضد کرونا را حفظ کند و مقابله با این بیماری همه گیر را تا پایان بحران سلامتی در جهان تشدید کند.

خبرگزاری "کی سی ان ای" کره شمالی نیز اعلام کرد که در مقایسه با سایر کشورها، مرگ تنها ۷۴ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا یک معجزه است.

سازمان جهانی بهداشت نسبت به ادعاهای کره شمالی ابراز تردید و اعلام کرده که ماه گذشته وضعیت کرونا در این کشور رو به وخامت بوده است.

کره شمالی همچنین هیچ برنامه شناخته شده واکسناسیون کرونا را اجرایی نکرده و در مقابل اعلام کرده که با اتکا به قرنطینه، روش‌های درمانی محلی با این بیماری مبارزه کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->